dinsdag 9 februari 2010

Nieuwe Teamworkcursus: effectieve positionering voor vertalers en vertaalondernemers

Aankondiging

Beste collega,

U hebt vast zelf ook ervaren dat vertalingen steeds meer worden gezien als een ‘commodity’: die kun je, net als benzine of levensmiddelen, overal inkopen. Als het kan tegen de laagste prijs. Daar wilt u natuurlijk wel iets aan doen. Maar wat? Hoe kunt u zich als kwaliteitsgerichte professional daaraan onttrekken? Hoe kunt u zich onderscheiden zodat klanten uw dienstverlening op haar waarde schatten? Dat en meer leert u in “Maak het verschil. Dan komen de klanten vanzelf!”, een cursus voor klantbewuste vertalers en vertaalondernemers op vrijdag 26 maart (Hotel Park Plaza, Utrecht).

De nieuwe Teamworkcursus wordt geheel verzorgd door vertaalondernemer Joke Zwaal (PassworD text fusion) en communicatiedeskundige Willem Verdaasdonk (Saxion Hogescholen). Zij verzorgden ook op het Nationaal Vertaalcongres op 19 juni 2009 een sprankelende presentatie over profilering en marketing. Op basis van het succes van die bijeenkomst hebben zij een compleet dagprogramma ontwikkeld waarin u leert hoe u zich op een andere manier in de markt kunt positioneren en hoe u uw eigen aanvals- en communicatieplan daarvoor kunnen maken.

Volledige informatie over “Maak het verschil. Dan komen de klanten vanzelf!” vindt u op onze website. Indien u zich uiterlijk 26 februari inschrijft, krijgt u een vroegboekkorting van maar liefst EUR 50. Schrijft u zich dus snel in. Bovendien vindt inschrijving plaats op volgorde van aanmelding. Als de cursus vol is, komt u op een wachtlijst.

Tot ziens in Utrecht!

Met vriendelijke groet,

Marcel Lemmens & Tony Parr

Meer informatie: www.teamwork-vertaalworkshops.nl