woensdag 30 september 2009

Praktische opstartcursus voor vertalers van VertalersPlatform

Aankondiging van Ineke Kuiper

Regelmatig verneem ik van startend zelfstandig vertalers dat er binnen de opleiding weinig aandacht is voor de praktische kant van het zelfstandig vertaler zijn, en dat hier wel behoefte aan is.
Vandaar dat ik hier op 17 oktober a.s. te Utrecht een eendaagse cursus voor organiseer.
Onderwerpen die aan bod komen, zijn onder meer:

a.. Hoe bepaal ik mijn tarief?
b.. Wat kan ik doen om klanten te vinden?
c.. Hoe ga ik na of klanten betrouwbaar zijn?
d.. Hoe organiseer ik mijn e-mail goed?
e.. Hoe ga ik om met mailinglists?
f.. Hoe ga ik om met buitenlandse klanten?
g.. Computerbeheer
h.. Inleiding in het gebruik van vertaalprogramma's

Het programma vind je hier.
Inschrijven kan hier.

Misschien tot dan!

Ineke Kuiper

Geen opmerkingen: