dinsdag 31 maart 2009

Vertalersnieuws bereikt eerste 100



Een kleine mijlpaal voor Vertalersnieuws: dit is het 100e bericht op Vertalersnieuws.

Op 4 oktober 2008 plaatste ik de eerste berichten op Vertalersnieuws en sindsdien is het aantal lezers gestaag maar zeker tot een mooi aantal gegroeid. Op dit moment zijn er 71 afnemers van het gratis e-mailabonnement en ongeveer 20 bezoekers die Vertalersnieuws op een andere manier lezen.

Kent u nog mensen voor wie Vertalersnieuws interessant kan zijn?
Nodig ze dan vooral uit om zelf eens een kijkje te nemen. Ook in het volgende half jaar hoop ik jullie weer veel interessant nieuws te brengen.

Heb ik iets gemist?
Vertalersnieuws is geen 'professionele' uitgave waaraan meerdere medewerkers een bijdrage leveren en ik mis vast wel eens een interessant nieuwtje. Als u zelf iets hebt gelezen dat u graag in Vertalersnieuws zou zien of zelf een bijdrage wilt leveren, dan sta ik daar zeker voor open.

Met vriendelijke groet,

Mariëtte van Drunen

Geen opmerkingen: