donderdag 23 september 2010

Extra redacteur Vertalersnieuws gevraagd

Beste lezer,

Zoals je weet is deze blog puur gebaseerd op vrijwilligerswerk. Tot nu toe heb ik de touwtjes volledig zelf in handen gehouden. Hoewel ik zo nu en dan heel interessante onderwerpen krijg aangeleverd, is dit best veel werk. Bovendien heeft het alleen werken tot gevolg dat Vertalersnieuws niet altijd met dezelfde regelmaat verschijnt en dat er interessante nieuwe ontwikkelingen onbehandeld blijven.

Daarom zoek ik nu een vertaler, tolk of ondertitelaar die me, ook op vrijwillige basis, wil helpen regelmatig kopij en nieuwe bronnen te vinden en eventueel kopij te schrijven voor Vertalersnieuws. Bovendien zou het leuk zijn als we elkaars 'posts' kunnen controleren. Hoe dat zou werken kunnen we samen bespreken.

Help je ook graag je collega's op de hoogte te houden op een informele manier (waardoor je zelf natuurlijk ook beter op de hoogte blijft)?
Stuur me dan a.j.b. hier een e-mail.

Ik hoop je reactie snel te mogen ontvangen.



Met vriendelijke groet,

Mariëtte van Drunen

Geen opmerkingen: